נשמח לעמוד לשירותכם!

    טעמים ועיצובים מרהיבים בשולחן שוק מותאם אישית

    היום, כשהכל נראה ומצולם, קולינריה הפכה לתחום בו יש שילוב בין טעם לבין מראה ועיצוב. היום גם רבים מעדיפים להחליף עיצוב מוקפד ומסודר מדי בעיצוב שהוא בסגנון צבעוני ונראה לא מתאמץ מדי. שולחן שוק הוא סגנון עיצוב וסידור אהוב במיוחד היום. כשהכל פרוש לפניכם על שולחן ארוך, עם מנות צבעוניות ומגוונות, האוכל מקבל את המקום החשוב שלו באירוע. אם אתם מחפשים שולחן שוק בצפון שיהיה בו שילוב מנצח של גיוון, טעם ועיצוב , קייטרינג מאכלי הבית הוא הכתובת עבורכם.

    שולחן שוק בצפון: מבשרי דרך חלבי ועד צמחוני

    שולחן שוק הוא דרך כיפית להגשת ארוחה שלמה או חלק ממנה, למשל רק של מנות פתיחה. תוכן השולחן והמנות ייבחרו ע"י מארגן האירוע המכיר את קהל המוזמנים, יודע מה עדיף מבחינתם ובכלל מה יתאים יותר לאירוע, לשעה בה הוא מתקיים ולמהות האירוע. ישנם אירועים להם יתאים שולחן שוק בצפון שהוא צמחוני או חלבי, למשל באירועים בטבע, או אירועים בשעה חמה בהם מעדיפים להגיש אוכל קליל יותר. כך גם כאשר יש לא מעט צמחוניים או טבעוניים בקהל. ישנם אירועים בהם דווקא ארוחה בשרית היא הארוחה המתבקשת, למשל ארוחת ערב חגיגית. קייטרינג בעל ניסיון יכול להתאים את עצמו היטב לכל העדפה ולארגן שולחן שוק נהדר הן לארוחות בשריות והן לחלביות או צמחוניות.

    בחירת קייטרינג: שילוב של טעמים טובים ושירות מעולה

    עבודתו של קייטרינג אינה נעוצה בהכנת האוכל בלבד. קייטרינג הוא קודם כל קשר עם הלקוח ומתן יחס אישי ושירות מעולה. לכל לקוח ולכל אירוע צרכים אחרים ונתונים אחרים שיש לקחת בחשבון. כאשר אירוע מתקיים בטבע, על חברת הקייטרינג להתארגן בהתאם. שולחן שוק בצפון שייפרש על חוף הים צריך להיות לא פחות אטרקטיבי משולחן שוק שייפרש במקום סגור בו יש את כל התנאים. לכן, חשוב לבחור חברת קייטרינג שיש לה ניסיון רב בארגון הצד הקולינרי בסוגים שונים של אירועים, החל מאירועים קטנים ועד גדולים, מאירועים בטבע ועד אירוע באולם, זאת לצד הכנת מנות טעימות ואיכותיות ללא פשרות.

    מאכלי הבית היא חברת קייטרינג שמספקת שירותי קייטרינג לאירועים שונים וגם למפעלים ומוסדות כבר מעל 20 שנה. כל לקוח יכול לבחור את המנות והסגנון מתוך מגוון מנות המוצעות. מוזמנים ליצור קשר.

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      052-3729828 WhatsApp