נשמח לעמוד לשירותכם!

    חווית טעמים בלתי נשכחת – קייטרינג בשרי לאירועים בחיפה

    אם  אתם מארגנים אירוע כלשהו, אחד הנושאים שבוודאי מעסיקים אתכם הוא האוכל ובצדק. אוכל מהווה את המרכז בכל אירוע. בסופו של דבר כולם מתנקזים אל הבופה והיכרויות בין אנשים קורות סביב השולחן, כולל באירועים שאינם חגיגיים ומשמחים כמו אזכרות למשל. בבחירת קייטרינג שיהיה אמון על כל הצד הקולינרי של האירוע כדאי לבחור קייטרינג שיכול להתאים את עצמו לכל בקשה של הלקוח מבחינת סוג האוכל, האם בשרי, חלבי צמחוני ועוד. האם יהיה מאורגן כבופה או מותאם להגשת מנות לצלחת. גם כשרות היא עניין שיש לתת עליו את הדעת. אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בחיפה שיוכל לספק את השירות הטוב ביותר באירועים בכל סדר גודל הגעתם למקום הנכון: קייטרינג מאכלי הבית בהנהלת השף אייל אלחי.

    קייטרינג בשרי בחיפה עשיר ומגוון

    בין אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בחיפה לאירוע קטן או גדול, חשוב לא להתפשר ולבדוק היטב מיהו הקייטרינג שאתם שוכרים את שירותיו. תמונות שוות יותר מאלף מילים, כך שהתרשמות לפי תמונות האוכל שישנן בגלריה שבאתר היא דרך טובה להתחיל את ההשוואה בין מקומות ואת הבחירה במתאים לכם ביותר. אם זהו קייטרינג בשרי בחיפה, צריכים להיות בו סוגים שונים של בשר העשויים בדרכים שונות ובסגנונות שונים: בשר עוף ובקר, קציצות, קובה, המבורגרים, בשרים על האש, בשרים בסגנון מזרחי או אסייתי ועוד. אליהם צריכים להתלוות ירקות מבושלים, מוקפצים או חיים, מגוון תוספות ועוד. כל אלה צריכים להיראות צבעוניים, מגרים ונותנים תחושה של טריות.

    קייטרינג לאירועים אך גם להסעדה יומיומית

    קייטרינג בשרי בחיפה או במכל מקום אחר אחראי לנושא הקולינרי במגוון רחב של אירועים בכל סדר גודל. עם זאת, בשרותי קייטרינג נעזרים גם מוסדות ומפעלים שונים המספקים ארוחות לעובדיהם על בסיס יומיומי וקבוע. כאן נדרשת מן הקייטרינג התארגנות מתאימה, האפשרות להוציא את הטוב ביותר לא רק לקראת אירוע מתוכנן אלא כעבודה יומיומית שנעשית באופן מוקפד לא פחות.

    מאכלי הבית הוא קייטרינג מוכר באזור חיפה והצפון, קייטרינג המספק מגוון שירותים כמו אחריות מלאה על הצד הקולינרי באירועים בסדרי גודל שונים, מסעדה לאירועים עד 50 איש וגם אספקת ארוחות באופן סדיר למפעלים ומוסדות. מוזמנים ליצור קשר.

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      052-3729828 WhatsApp