נשמח לעמוד לשירותכם!

    אירועים עד 50 איש בחיפה

    אירועים עד 50 איש בחיפה והסביבה

    אירועים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. הם נותנים אפשרות להתנתק קצת מהשגרה, לשמוח קצת ולהטעין את עצמנו באנרגיות גם בתקופות מורכבות כמו זו שאנחנו נמצאים בתוכה. דווקא בתקופות כאלה אירועים קטנים הם אפילו חשובים עוד יותר ויש רבים המנסים לשמח גם אנשים שאינם מכירים, כאלה שחייהם לא מאוד פשוטים כעת כמו חיילים, משפחות שפונו מבתיהן ועוד. יוזמות כאלה הן מבורכות וניתן לפנות לחברת קייטרינג שיש לה ניסיון רב בארגון אירועים עד 50 איש בחיפה ובצפון בכלל ולשמח את מי שאפשר עם שולחן שוק כיפי ועשיר  במטעמים, בופה ועוד. חשוב שזו תהיה חברת קייטרינג המצוידת וערוכה לארגון כל הצד הקולינרי גם בשטח, באזורים בהם אין בהכרח תשתיות מים וחשמל.

    אירועים עד 50 איש בחיפה: אירוע בוטיק כיפי ומפנק

    לצד אירועים המאורגנים בעקבות יוזמות של אזרחים לשמח אנשים אחרים ולעודד אותם, עדיין אפשר ומותר גם לחגוג את השמחות שלכם. אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת, בת מצווה או בר מצווה באירוע קטן ואינטימי ניתן לעשות זאת במסעדה המיועדת להכיל אירועים עד 50 איש בחיפה כך שהאירוע יהיה אינטימי, פרטי ובאווירת בוטיק מפנקת. את התפריט תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מנות, בין אם אלה מנות בשריות מסוגים שונים, שלל סלטים צבעוניים ותוספות וגם קינוחים כמובן. ניתן גם להזמין את חברת הקייטרינג אליכם הביתה, לערוך את האירוע בחוף הים או במקום אחר לפי העדפתכם.

    בחירת חברת הקייטרינג לאירוע מהנה ובלתי נשכח

    אירועים עד 50 איש בחיפה יכולים להיות גם אירועים עסקיים. אם אתם חברה קטנה הרוצה לפנק את העובדים בארוחה כיפית בחצר החברה, או לחילופין לפנק כל פעם מחלקה אחרת בחברה או מוסד גדולים יותר, בחרו חברת קייטרינג שעושה כל שנדרש כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, חברה שמתאימה את עצמה לצרכי הלקוח ורצונו ושיש לה את כל האמצעים לכך, בין אם אנשי צוות מיומנים ומנוסים ובין אם כל הציוד הנדרש כדי  שאתם תיהנו מאירוע מהנה לעובדים או כל אירוע עסקי אחר.

    מאכלי הבית היא חברת קייטרינג המציעה מעל 20 שנה שירותי קייטרינג מגוונים, החל מאירועים עד 50  איש במסעדת המקום דרך ארגון הצד הקולינרי באירועים קטנים או גדולים ועד אספקה שוטפת של מנות למפעלים ומוסדות. מוזמנים ליצור קשר 052-3729828 .

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      052-3729828 WhatsApp